2017. április 8., szombat

Bevezető

És most kedves olvasó, bevezetlek az életembe, hogy megértsd mit miért teszek. Már az első mondatom kezdetén felrúgtam egy alapvető szabályt, mi szerint "És-sel nem kezdünk mondatot!" Ha ezt a nyelvtantanárom látná.... Na igen, ez vagyok én. Aki gyakran elkalandozik és soha nem jut a mondandója végére, aki a közösségben csendben ül, de a gondolatai közben a fellegekben cikáznak. Mivel nincs kivel megosztani ezeket az eszmefuttatásokat, így belekezdtem ebbe a blogba, Talán virtuális naplónak is hívhatnám.
Én nem vagyok érdekes, vagy talán túlságosan is. Nem tudom. Egy biztos, én vagyok az a lány akit félrelöknek az iskolafolyosón, és aki csak azért sétál valaki mellett, hogy ne maradjon egyedül. Az a lány aki egész nap a telefonján lóg, egy könyvbe temetkezik vagy éppen a vázlatfüzetébe, hogy ne kelljen megszólalnia. Nem sokan jegyzik meg a nevem, ezért én mindig csak "az a lány" maradok. Az aki a mustár sárga pulcsijában rohangál egész nap. Szóval én vagyok AZ a lány, tudjátok, a sárga pulcsis.

És hogy mi a célom ezzel a bloggal? 
Leírom az véleményem, a gondolataimat, így esetleg meghallgatja majd őket valaki. Talán kicsit szeretnék is ezzel "bemutatni a világnak" miszerint, bizony az én mondandóm is lehet érdekes, és bebizonyítani, hogy attól független, hogy nem jegyzik meg a neved és csak a "sárga pulcsis" a "szemüveges" a "fura" vagy az "akármilyen" lány vagy fiú vagy...... még igenis lehet te az "érdekes" is! A világot nem fogom megváltani, de nem is ez a cél. Csupán szóhoz akarok jutni!

Üdvözlettel: A sárga pulcsis lány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése